За Комисията

В тази секция ще откриете повече информация за следните теми:


•    ЗА НАС
•    МИСИЯ И СТРАТЕГИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА
•    СЪСТАВ НА КОМИСИЯТА
      -    Състав
      -    Организационна структура
•    ОТЧЕТИ ЗА ДЕЙНОСТТА НА КОМИСИЯТА
•    СЪТРУДНИЧЕСТВО
      -    Национално
      -    Международно
•    ДЕКЛАРАЦИИ ПО ЗАКОНА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА КОРУПЦИЯТА
•    ПРОФЕСИОНАЛНО РАЗВИТИЕ
      -    Годишни програми за обучения на служители
      -    Обяви за свободни длъжности
•    БЮДЖЕТ НА КПНРО
•    АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
      -    Административни услуги
      -    Харта на клиента
      -    Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите

Комисията при осъществяването на своите функции и правомощия  се подпомага от  специализирана и обща администрация, която е организирана в две дирекции. Главният секретар осъществява административното ръководство на администрацията.

Специализираната администрация е организирана в дирекция „Надзорна дейност”, като осъществява своята дейност в три основни направления - контрол на качеството на дейността на регистрираните одитори, международно сътрудничество и методология и вътрешен контрол.

Общата администрация подпомага технически и организационно дейността на комисията и е организирана в дирекция  „Обща администрация”.

Бисквитки

За осигуряване на правилното функциониране на уебсайта ние използваме „бисквитки“. Избирайки опцията „Приемам всички“ Вие се съгласявате с ползването на всички бисквитки.