За Комисията
В тази секция ще откриете повече информация за следните теми:
• ЗА НАС
• МИСИЯ И СТРАТЕГИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА
• СЪСТАВ НА КОМИСИЯТА
- Състав
- Организационна структура
• ОТЧЕТИ ЗА ДЕЙНОСТТА НА КОМИСИЯТА
• СЪТРУДНИЧЕСТВО
- Национално
- Международно
• ДЕКЛАРАЦИИ ПО ЗАКОНА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА КОРУПЦИЯТА
• ПРОФЕСИОНАЛНО РАЗВИТИЕ
- Годишни програми за обучения на служители
- Обяви за свободни длъжности
• БЮДЖЕТ НА КПНРО
• АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
- Административни услуги
- Харта на клиента
- Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите
Комисията при осъществяването на своите функции и правомощия се подпомага от специализирана и обща администрация, която е организирана в две дирекции. Главният секретар осъществява административното ръководство на администрацията.
Специализираната администрация е организирана в дирекция „Надзорна дейност”, като осъществява своята дейност в три основни направления - контрол на качеството на дейността на регистрираните одитори, международно сътрудничество и методология и вътрешен контрол.
Общата администрация подпомага технически и организационно дейността на комисията и е организирана в дирекция „Обща администрация”.